درد دل









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند


نمی هراسم
از اینکه این همه دعا میکنم اما
تو نصیب باور خیالی من هم نمیشوی
میدانم لحظه ی آخر سر میرسی
درست جایکه خداوند نزدیک میشود
یادت باشد
خدا عاشقان را بی اندازه دوست دارد

آهای روزگار
درست است که من
راه های نرفته زیاد دارم
اما خودت هم میدانی
با تو زیاد راه آمده ام
پس کاری کن
که ما در کنار هم
عاشقانه نفس بکشیم
دوری وجدایی بس است

چه برکتی دارد


عشقت هر روز یادم را


قلبم را خالی میکنم از احساس


اما شب چشمانم خیس یاد تو میشودند


گویی باید باور کرد هر آنکه از دیده برود


از دل رفتنی نیست

برای دلم بغض ترش دم میکنم


ودر کنار ایوان چشمهای


باران خورده ام


به صرف دلتنگی دعوتش میکنم


من و او جای گرفته در یک صندلی


برای هم دلتنگی سرو میکنیم


تا نباشد روزهای بی امید هم بودن

چــه خوش خیـال است!


فاصلــه را مــــی گویــم


به خیالش تـــو را از مــن دورکـرده

دلخوشی هایم کم نیست


همه چیز هست برای تنها نبودن


اما


من دنبال کسی هستم برای باهم بودن


دلخوشی من زمزمه کردن نام توست


زیر لبهایم میترسم آن را هم از من دریغ کنی


آهسته در گوش خیالم بگو با دل من میمانی

 

لزومــی نداره مــن هــمونی باشــم که تو فــکر مــیکنی


مــن هــمونی ام کــه حتی فــکرشم نــمیتونی بــکنی

 

چه کار سختی از من طلب میکنند
این دلتنگی های
حل شده در بغض
فراموشی ات به دست من نیست
که این سر سختی ها تو را با من لج میکنند
بگذار فریاد بزنم
!فــــــــــــــراموش نمیــــــــــــــشوی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|16 / 11برچسب:,| 14:48|S.B|
Zhandark